Tele-Onthaal

  • 121.000 oproepen en 91.000 gesprekken bij Tele-Onthaal

    In 2019 kwamen bij Tele-Onthaal in totaal 120.845 oproepen binnen. Deze oproepen gaven aanleiding tot 90.819 effectieve gesprekken. Dat zijn gemiddeld 331 oproepen en 249 gesprekken per dag. Deze oproepen en gesprekken kunnen zowel via telefoon als via chat gebeuren.

    Tussen 2014 en 2016 steeg het aantal oproepen en gesprekken. In de jaren daarna bleef dat aantal min of meer gelijk. In 2019 bleef het aantal oproepen gelijk, maar nam het aantal effectief gevoerde gesprekken toe met ongeveer 3.500. Dat komt overeen met een stijging van 4,2%.

  • Aandeel gesprekken via chat neemt toe

    In 2019 werden 13% van de gesprekken via de chat gevoerd. Dat aandeel is tijdens de laatste jaren gestegen. In 2014 werden iets minder 8% van de contacten over de chat gevoerd.

Bronnen

Tele-Onthaal: Jaarverslag

Publicatiedatum

30 april 2020

Volgende update

april 2021

Meer cijfers

Contact

Vorige versies